XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Hona hemen gure ustez ikasleari informazio baliagarria emateko
1) Ikasleak jakin behar du zein punturi buruz izango den ebaluatua bere lana: Irakasleak eskatzen diona.
Testu-produkzioaren kasuan enuntziakeraren parametroak esplizitatu (bai produkziorako eta bai ebaluaziorako).
2) Bere errakuntzak lokalizatzeko gai izan: Erdiko Zikloko haurrentzat nahiko lan zaila bada ere, talde lanean eta tresna egokiak eskainiz gero haurrak gai dira beren errakuntzak aurkitzeko.
Hona hemen ikasleei eskainitako tresna batzuk: (...).
Testuen bisualizazioa (ikus 7. eranskina): Testua berridazten da, errakuntzak nabarmenduz.
Baliabide hau errakuntz hauek nabarmentzeko erabili dugu batipat:
Eredu ezberdinen konbaraketa: testu antolatzaile desberdinez baliatuz osatutako testuak.
Talde-lana: Aurreko puntuetan esan bezala, lan zailak burutzeko erabili dugu estrategia hau.
3) Gai izan bere prozesua bideratzeko, eskuhartze pedagogiko egokitik abiatuz.
Guk ondoko estrategia hauek erabili ditugu: Ikasleari itzuli berak produzitutakoa (ikus 8. eranskina): Hobetu daitezkeen puntuak azpimarratu dizkio irakasleak bertan.
Testu antolatzaileen zerrendak, material hau oso baliagarri suertatu zaie ikasleei kontsulta material bezala, eta beti ere baldin badakite nola erabili.
Ulermen-ihardueretan irakaslearekin interakzioa erabili izan da estrategia modura, ea ikasleak irakaslearen laguntzarekin bera bakarrik baino aurrerago heltzen den ulermen-lanetan.
Aurreko puntuaren antzera baina talde-lana erabili izan da autoerreflexioa bideratzeko.